Előljáróban

"Így van ez jól, mert ilyen a világ, a jótett elnyeri jutalmát, de eltelt pár év és nem érted, miért mondták ezt az egészet..."
Az oldalról röviden
Küldetés



"Nézem, lábujjhegyen csendben táncoló lélegzetét..."




Baráti kör



Nincs megjeleníthető elem

Videó csatornák

Friss topikok

  • vargasz: Pár sor még egy-két e-mail után: 1. Valójában nincsenek illúzióim. Vagy sikerül csinálni valamit,... (2010.09.22. 00:22) Hogyan lettem én Jobbikos?
  • vargasz: Julius Evola: Góg és Magóg "Minden magasrendű államkoncepció állandó szociológiai tétele az, hogy... (2010.09.21. 22:39) Góg és Magóg
  • vargasz: @pocpi: Nem zavarás ez, de persze Neked is igazad van. Nem rég beszéltem az anyukájával és Ő mondt... (2010.07.21. 18:32) Replika: Ima
  • vargasz: www.youtube.com/watch?v=-5F470vF0rs "||: Ne félj, mert megváltottalak, Neveden szólítottalak, Kar... (2010.07.21. 12:22) Lidák Tamás úrtól

Címkék

1998 2001 (1) 2004 (4) 2006 (8) 2007 (3) actus (1) advent (1) ady endre (1) ágoston balázs (11) ágoston dániel (1) alkotmánybíróság (1) államforma (2) anna (1) antoine de saint exupéry (1) apostoli királyság (1) ateizmus (1) axa (1) az idő urai (1) bánréve (1) baranyi tibor imre (1) barátok (5) bencsik andrás (1) bombahír (1) boon (1) civilház (3) contra (1) csurka istván (2) demokrácia (2) dialógusok (2) dühös vagyok (1) eger (1) ellenkultúra (1) emléktúra (1) esély (1) eurázsia (1) európai unió (4) facebook (1) felvidék (1) feminizmus (5) fidesz (11) foci (1) gáza (1) góg és magóg (1) google (1) gyereknap (1) hamvas béla (1) hangony (3) hangonyi civilhaz (2) hangony se (1) hegyalja (2) herkules (1) hobo blues band (1) holokausztipar (2) honvédség (1) horoszkóp (3) horthy miklós (1) huliganizmus (1) ikszt (4) ima (1) in memoriam (1) izrael (3) jobbik (7) juhász gyula (1) julius evola (3) katolicizmus (1) képzelt város (1) kereszténység (1) kovács ákos (1) küldetés (1) külügyminiszter (1) külügyminisztérium (1) kutyák (1) kvantummechanika (1) lapszemle (1) lászló andrás (2) lázár jános (1) lelkek (1) lukács laci (1) magánnyugdíjpénztár (1) magyarország (3) magyar hírlap (1) magyar nemzet (1) martonyi jános (1) microsoft (1) miép (1) mircea eliade (1) mszp (6) nagy testvér (2) napló (46) németh zsolt (2) nőnap (3) norman finkelstein (1) oktatás (1) orbán viktor (3) oroszlan (1) országgyűlés (3) összefogás hangonyért egyesület (1) otp (1) ovb (1) palesztina (1) pálinkafőzés (1) posta imre (1) pozsonyi ádám (2) pszeudo ezotéria (1) rakamaz (2) rené guénon (3) replika (1) schmitt (1) skorpio (1) sport (1) sportnap (1) szdsz (3) szentesi zöldi lászló (1) szerbia (1) szerelem (4) téveszme (1) thy catafalque (1) tisztán a cél felé (1) torockai laci (1) tóta w (1) trianon (1) tv2 (1) usa (1) választások 2010 (1) valentin nap (1) vallás (1) vass krisztián (2) vay miklós (1) versek (5) videó (13) vm (1) vona gábor (4) wass albert (2) watch my dying (2) zagyva györgy gyula (2) Címkefelhő

A Csodafegyver(ek)

vargasz 2010.08.27. 19:23

Már több napja tartottuk a frontot, és már csak öten lehettünk. Mindnyájunknál egy – egy pisztoly, maximum öt golyóval. Végül kifogytunk, elhagyott minket minden erőnk, és az ellen elfoglalta bázisunkat.

Valamiféle csodafegyvert kerestek, amiről semmit sem tudtam. Mi lefegyverezve álltunk, miközben mindent felforgattak. Aztán találtak egy számomra addig ismeretlen rejtett járatot, ami mélyen a föld alá vezetett. Valaki erőset lökött rajtam, és én is a járat mélyén találtam magam. Miközben a földön húztak és rugdostak, egyszer csak egy hatalmas Oroszlán rohant felénk. Egy ajtón lépett elő, mint aki valamit védelmezni akar. Gondoltam, ez lenne hát a keresett csodafegyver?! És Ő volt, de minden bizonnyal ellenségeink nem erre számítottak, mert az Oroszlán mindenkit maga alá tepert, csak engem nem bántott, azért jött, hogy védelmezzen. Aztán újra kinyílt egy ajtó, amiből egy óriási Skorpió bújt elő, és rögtön az Oroszlánnak rontott. Tépték, zúzták egymást, azonban egyikük sem tudott győzedelmeskedni. Az Oroszlán elkapott és kimenekített onnan a fényre, a Skorpió pedig ellenségeinkkel a mélybe távozott.

Ültünk egy tisztáson egymás mellett, egy barát (talán Kofi lehetett), az Oroszlán és én. Aztán az Oroszlán megkért minket, hogy maradjunk, Ő követi ellenségeinket és a Skorpiót a járatok mélyén. Fél órás várakozás után rossz érzés fogott el minket, és új barátunk nyomába indultuk. A járatok felett, a szabad ég alatt maradva egy városhoz értünk, aztán egy üzlet bejáratánál gyanús dologra lettem figyelmes. A mieink közül ketten egy bebugyolált lénnyel ültek egy kisbuszban. Gyorsan felismertem, hogy két ismerősöm és a Skorpió az. Rohantam feléjük üvöltve, majd szétszakadtam a dühtől, ölni akartam… …de már késő volt, eltűntek Ők az árulók és a Skorpió is… Akkor kellett megtudnom, hogy az Oroszlánt tőrbe csalták, mert a járatokat elárasztották vízzel. Többet senki sem tudott. Én pedig álltam a könnyeimet törölve, és nem értettem, hogy ez, hogy történhetett meg.

Ekkor megcsörrent a telefonom és magamhoz tértem az álomból. Reggel fél 4 volt, éppen ma. Dávid keresett.

Aztán 4-kor Sikátorban nosztalgiázni, majd csalit venni a Tescóban és fél 6-ig értetlenkedni Máté fiamék előtt, hogy nem megyek horgászni, mert még aludnom kell. Köszi Dávid Koma! :) A Sefül azért jó volt...

Hazafutottam, visszafeküdtem az ágyba és volt még félórám az újabb álom előtt. Mindvégig tudtam Dávid mellett a száguldó kocsiban, hogy ki volt a Skorpió, de az Oroszlán örök rejtély marad, és talán jobb is így.

Címkék: barátok szerelem napló skorpio oroszlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hattalalmodik.blog.hu/api/trackback/id/tr852313742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása